Thursday, May 5, 2011

Q & A

ada satu hari ni , bila dah tak ada kerja buat kerja . ni lah yang jadi . dah inspirasi time tengah - tengah mandi . tiba - tiba dapat idea . nak buat "Question : Siapa lagi famous ?" . walaupun saya tahu of course dia orang akan pick Tedd . but i'm getting EXCITED bila orang pertama yang vote which-i-don't-even-remember-who . VOTE SAYA ! HAHA , well tak semua orang dalam friendlist saya yang vote . ada juga yang comment . dia langsung tak kenal siapa - siapa so dia tak vote one of us . benda ni just for fun . jangan nak serius sangat lah kan ? HAHA . tapi ada juga yang vote Tedd sampai guna 2 account mukabuku dia , HAHA .

bila dah habis session vote ni . i buat 1 conclusion . tak guna juga friendlist ramai - ramai kalau kau tak reti nak bertegur siapa . sampai tak kenal pun . punya laa berkurun dah ada dalam friendlist . 1 more thing , kita boleh nampak kan , siapa yang care and siapa yang nak jaga tepi skirt orang lain . well , itu semua pendapat saya sahaja . tolong jangan bakar blog saya ya ? HEEE ~

2 comments: