Monday, January 3, 2011

CELEBRATION .

( Fri 31st December 2010 – 1st January 2011 )

*currently listen to Hate That I Love You – Neyo ft. Rihanna


1. bangun punya lah awal, walaupun tidur lambat . gigih ni bangun awal sebab nak balik JB punya pasal & yang paling best . Ted bawa saya balik. Weeee~

2. terus siap-siap dengan dress bagai , kunonnya nak ‘photoshoot’ .

3. singgah rumah RIMA dulu , bagi rocky dekat dia . tapi RIMA tak ada kat rumah , so bagi dekat housemate dia je .

4. terus gerak masuk highway .

5. sampai Dengkil , tukar driver J saya drive . woahh , sangat macam orang gila . tak tahu kenapa teruk sangat drive masa tu . Ted pon takut okay .

6. sampai r&r Seremban , kita orang makan kat kfc . sempat lagi warga-warga Endonsial ni nak jual handphone.

7. Kita amik port best sekali nak makan dgn Ted . muncul pula seorang Endonsial ni , duduk table sebelah . Terus usha Ted , agak-agak dia dah habis order , terus belah dari situ , pergi kat kaunter , and kita orang tukar table .

8. Makan-makan sampai lebam , Ted take over . Drive terus sampai Melaka .

9. Pergi bank Islam , and terus balik Uitm . ( ouh , Uitm dihatiku :D )

10. Sampai je Uitm , terus unpack bag . tolong Ted pasang cadar semua , and terus baring . sampai la si gemuk tu siap kemas bilik.

11. Kita orang keluar balik, pergi Jusco , pergi Melaka Sentral , beli tiket bus utk balik JB esoknya . tak jadi nak balik hari tu jugak , ouh I’m having fun with my boyfriend.

12. Jalan-jalan Melaka , amik-amik gambar . makan aiskrim McD and balik Uitm balik.

13. Balik saya yang drive , seronok & confident nya saya drive tempat yang saya tak pernah tahu . woah I’m impress with myself.

14. Bila sampai je kawasan Tun Merah , si gemuk ni tak sabar-sabar nak keluar . walaupun aku tak berhenti lagi masa tu. Dia main keluar je, nasib lah aku slow je masa tu . dia keluar sebab excited sangat nampak kawan-kawan dia si NANA and MONY kat situ .

15. Kita orang naik bilik , lepas maghrib aku pergi mandi . si gemuk tu teman . sumpah kalau aku kena tinggal situ seorang , aku lagi rela duduk dekat guard post . heh ,

16. Lepas tu , cepat-cepat siap sebab nak keluar makan. Aku , Ted , Nana & Mony keluar makan . plan nak makan ikan SEKAKAP (ikan siakap) .

17. Lepas makan balik uitm balik . hantar kawan-kawan dia , & kita orang kemas barang apa-apa yang patut . kunonnya nak overnight je kat luar . sebab an gemuk dah penat driving the whole day . so that night aku yang drive . for the 1st time aku tak rasa pressure bila driving malam . seronok je . tak tahu kenapa . mungkin sebab seronok sangat sebab gemuk tu ada dekat situ . tapi tak ada nak seronok sangat lah , sebab aku almost langgar motor masa nak parking . OMG , terasa macam aku tak layak ada lesen je . lepas tu Ted drive balik , sebab aku sangat stress ,

18. Kita orang cari budjet hotel dekat-dekat situ. Semua full , sampai aku dah tak larat nak pergi tanya ada bilik kosong ke tak . last-last aku tertidur , sumpah penat . aku sedar-sedar je sebab ted suruh kunci pintu dia nak pergi tanya hotel tu ada kosong ke tak . then aku tidur dengan nyenyak nya balik , hehehe .

19. Tiba-tiba si gemuk tu ketuk pintu kuat-kuat dengan muka yanig agak kurang mesra alam. Aku buka je pintu terus dia suruh angkot semua barang-barang.

20. Aku dengan mamainya terus lah ikut je apa dia suruh buat , masuk je dalam hotel tu , owner hotel tu pandang aku lain je , aku dah la tak ada mood . kunon-kunonnya baru lepas kena marah dgn ted , hehe , aku tengah mamai dia suruh bawak semua barang . haih .

21. Naik bilik je , tidur ! HAHAHA. Aku dok ngada-ngada nak gabung katil sebab nak tidur dengan dia juga .

22. Baru je nak terlelap , tiba-tiba ada orang ketuk pintu and bagi salam . sumpah aku terdiam , terus aku teringat muka terkejut owner hotel tu tengok aku tadi, aku terus tarik selimut , and buat-buat tidur .

23. Aku dengar ada suara perempuan , dia minta IC Ted , aku cool je , kunonnya tak berdosa , perempuan tu pun minta IC aku , aku dengan tak berdosanya bagi IC and terus ‘tidur’ balik . HAHA ! aku dengar lagi perempuan tu cakap , “laa , dua-dua perempuan” . aku cool je , dalam hati jangan lah dia minta number mak aku . HAHA , comfirm malam tu jugak bapak aku amik aku balik . dia orang dah tak ada point agaknya , tiba-tiba pula , suruh kitaorang buat urine test , AHH , sudah . dah lah aku tak ada langsung rasa nak kencing . Ted pergi dulu , aku baring je , perempuan tu tanya aku , demam ke . sebab aku macam tak berdosa langsung boleh bantai baring balik sedangkan ramai juga laa dekat situ.

24. Settle semua , tunggu nak check result aku pula . punya laa lama dia nak baca reading tu , aku dah start nak gelabah dah , sampai dua orang check . Alhamdulilah tak ada apa-apa . kita orang terus lah tidur balik .

25. Pagi esoknya , gigih kitaorang bangun awal . Mandi-mandi , tengok kartun and terus gerak Melaka Sentral . makan dekat McD . woahh , aku sangat gelojoh ye . macam setahun tak makan . tak tahu lah kenapa lapar sangat .

26. Sementara tunggu bus aku sampai , Ted duduk dekat kerusi urut , HAHA . macam orang tua dah . kita orang amik gambar , borak-borak sampai lah bus sampai . dia hantar aku sampai dalam bus , HEHE , sweet an ? ouh lupa nak capture gambar baju dia . comel okay ! ada tulis ‘I don’t want to grow up’ . memang tema lah kalau nak pakai time new year . HAHA .

No comments:

Post a Comment