Sunday, December 26, 2010

today are 27th Dec 2010

26th December 2009

  • kita plan nak keluar KL . sebab awak dah nak pergi PLKN . kunonnya ni last jumpa before awak pergi .
  • today suppose awak PROPOSE saya kan ?
  • pagi-pagi kita dah keluar . awak dgn yana tunggu saya dekat KL Central .
  • kita terus gerak TS , saya jalan belakang awak . awak terus tarik tangan saya . sampai dalam monorel . saya happy sangat awak pegang tangan saya .
  • awak cakap hari tu , saya tak SEKSI , tapi saya VOGUE . sebab dekat baju saya ada tulis VOGUE . :)
  • hari ni awak layan saya baik sangat .
  • tapi saya asyik nangis je . saya takut awak tinggalkan saya . saya takut awak ada perempuan lain dekat sana .
  • masa otw balik dekat monorel , awak mintak rantai saya . saya tak nak bagi . bila train sampai , saya terus buka rantai tu . dalam monorel masa awak nak pegang tangan saya . saya bagi awak rntai tu , awak terus senyum dekat saya .

27 December 2009

  • ouh hari ni saya dah tentu arah .
  • saya dah jatuh cinta dekat awak .
  • tak pernah ada orang layan saya baik macam mana awak layan saya .
  • tak pernah tengok orang yang betul-betul sabar tunggu saya & sanggup layan kerenah saya .
  • today was the date that i start to call you 'bubu' and you call me 'baby' .
  • saya dah mula takut untuk hilang awak .

28 December 2009

  • the only things i can remember was i texted her "u sudi tak couple dgn i?"
  • omg , that was the 1st time ajak org couple .
  • and dia terus bagitahu semua orang kat Myspace , pasal kita orang couple . HAHA .

& today was 27 December 2010

  • ouh , sangat indah bila teringat apa yang dah jadi selama ni .
  • thanks awak sebab sudi sayangkan saya , jaga saya , tahan dgn perangai saya .
  • saya sayang awak sangat .
  • & esok kita celebrate anniversary kita ya :)

No comments:

Post a Comment